wtorek, 13 lutego 2018

Aurora Rose Reynolds "Until Novbember" - recenzja



Wczoraj skończyłam książkę "Until Novbember" i muszę przyznac, że jestem miło zaskoczona 😊
Idealna pozycja dla osób, które jak ja lubią romanse. Książka jest bardzo przyjemna i szybko się ją czyta. Trudno mi się było od niej oderwać i gdybym nie musiała iść spać pochłonęłabym ją w jeden wieczór.
Jest to historia młodej dziewczyny imieniem November. Dziewczyna przeprowadza się z Nowego Yorku po tajemniczym napadzie. Zaczyna w końcu życie jakiego nigdy nie miała przy boku ojca oraz rodziny, która ją kocha i wspiera. November zaczyna pracę jako księgowa w klubie ze striptizem, który prowadzą jej ojciec i wujek. Tam poznaje aroganckiego i pewnego siebie ale również mega przystojnego Ashera.
Między parą od razu zaczyna iskrzyć ale oboje starają się tego nie zauważać. Wszystko zmienia się gdy Asher spotyka dziewczynę u swojej babci. Od tamtej pory robi wszystko by ją zdobyć, a chronienie jej staje się jego priorytetem.
Mnie osobiście urzekła ich historia i nie mogę się doczekać gdy w końcu przeczytam drugą część serii. 😊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Katy Evans "Manwhore 1+"